PvdA Ouder-Amstel zoekt kandidaat-raadsleden

11 december 2017
Interesse om politiek actief te worden en om misschien wel naar Ouder-Amstel te verhuizen? Onze partijgenoten in de buurgemeente zijn dan naar jou op zoek.

Op de afgelopen ledenvergadering in Ouder-Amstel hebben de leden uitgesproken dat alles op alles gezet moet worden om met een lijst te komen voor de verkiezingen. Vandaar dat het bestuur zich nu ook richt op partijgenoten in andere afdelingen. Wanneer je iemand kent in de gemeente Ouder-Amstel waarvan je weet dat hij of zij de PvdA wil vertegenwoordigen in de gemeenteraad neem dan contact met de afdeling op.

Ook als je zelf actief wil zijn in de gemeenteraad van Ouder-Amstel en bereid bent naar de gemeente Ouder-Amstel te verhuizen dan ben je van harte welkom om mee te doen.

De afdeling is ook op zoek naar jongeren die in Amsterdam studeren of werken en daarnaast politieke ervaring willen opdoen in een kleine maar veelzijdige gemeenteraad. Door de ligging van Ouder-Amstel ingeklemd tussen Amsterdam (Zuid, Oost en Zuidoost) en Amstelveen en met een groot buitengebied komen veel interessante onderwerpen aan bod.

Neem gerust contact met de afdeling op om verder te praten: contactgegevens van secretaris Jan Alberts: [email protected] en 06 11 59 70 10.