Door Marjolein Moorman op 18 oktober 2016

BNR Zakendoen: Marjolein Moorman in debat met ShareNL en Iambnb over Airbnb en Amsterdam

“AirBNB zorgt voor een revolutie in de reisbranche … maar wordt door sommigen ook als een plaag voor Amsterdam en andere wereldsteden gezien. Marjolein Moorman, Fractievoorzitter van PvdA Amsterdam, P ieter van de Glind, mede-oprichter van ShareNL, kennisplatform over deeleconomie en Dirk Minnebo, oprichter van IamBnB – bemiddelaar voor mensen die hun huis via AirBNB willen verhuren gaan in debat.” (BNR)

Fractie-voorzitter Marjolein Moorman samen met Pieter van de Glind (co-founder van ShareNL) en Dirk Minnebo (Founder Iambnb) te gast bij BNR Zaken Doen om te debatteren over Airbnb en Amsterdam (minuut 44:25).

“Deeleconomie is iets positiefs, alleen zie je dat nu vooral (huizen)bezitters bevooroordeeld worden” en “Amsterdam is er niet om mee te werken aan het verdienmodel van Airbnb” aldus Marjolein Moorman.

Marjolein Moorman

Fractievoorzitter Marjolein Moorman is Universitair Hoofddocent Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Marjolein heeft Communicatiewetenschappen gestudeerd en is gepromoveerd. Kijk ook eens op www.marjoleinmoorman.nl “Amsterdam is voor mij de mooiste stad op aarde. Een thuis voor 800.000 Amsterdammers. Ik wil dat in Amsterdam iedereen de kans krijgt het beste uit zichzelf te halen. Daarom maak

Meer over Marjolein Moorman